Blogroll

Subscribe to Jntu Updates Mail Alerts
Email:

Latest News

Tuesday, 5 February 2013

JNTU KAKINADA : JNTUK 3-1 R10 Regular/Supplementary Results January 2013


JNTUK ,3-1 Regulation R10 Regular / Supplementary results will be released today

results are out


Click here


ALL THE BEST
no image
  • Title : JNTU KAKINADA : JNTUK 3-1 R10 Regular/Supplementary Results January 2013
  • Posted by :
  • Date : 05:54
  • Labels :
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

215 comments:

  1. when the 3-1 results are released,

    ReplyDelete
    Replies
    1. which site

      plz send me

      Delete
    2. am eagerly waiting fr 3-1 results.........plz announce results very fast.......as early as possible....

      Delete
    3. which site

      Delete
  2. very thankfull to to visit our website..please send to info@firstonnet.in

    ReplyDelete
  3. plz inform 3-1 are releaed mail achitralatha yahoo.com

    ReplyDelete
  4. plz release the 3-1 results soon...

    ReplyDelete
  5. what about 3-1 results

    ReplyDelete
  6. what about 3-1 results

    ReplyDelete
  7. hey plz release it fast plzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  8. what about 3-1 results ; please update the correct releasing date

    ReplyDelete
  9. 4-1 ke dikku ledu ,,,,,,,,,,,,,,,,toraga 4-1 ocesi a nxt ma 3-1 ocheyali pls fst

    ReplyDelete
  10. i am eagerly waiting for 3-1 results...............

    ReplyDelete
  11. avuna.....
    e roju nyt kalla 3-1 vastahi....yahoooooooooooooooo

    ReplyDelete
  12. ha.nyt kala na kadu ravu e roje ga 4 1 vachei

    ReplyDelete
  13. 3-1 eppudu????????????????????

    ReplyDelete
  14. sir plz as soon as possible rlz d rslts

    ReplyDelete
  15. When will 3-1 r10 results come out?

    ReplyDelete
  16. 3-1 results date display chayandi please

    ReplyDelete
  17. reply chyandi tension tho chachipothunanu

    ReplyDelete
  18. Ha vachestunnay vachestunnay on d way.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hha yami vacheestunnay ipuda jntuk phone chestha inka one week lo vasthayanta apidivaruku tension tho chavali

      Delete
    2. nijamga one week padthada?

      Delete
    3. jntuk sir bhata message patanu tension lo untaramo nalaga ani message patanu tharavatha nanu
      thitukovadu yala rasaru friends

      Delete
  19. what about b.pharmacy 3-1 results

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTECH 3-1 okati dikuladu niku b.pharmacy chapala yala

      Delete
  20. cnform ahhh 1weeek taruvathena?

    ReplyDelete
  21. hey reply me. plz...

    ReplyDelete
  22. ha smiley one week tharavathana anta nanu tension tho undalaka jntuk ki phone chasi kanukunanu antha sir chapindhi correct /wrong naku thalidu

    ReplyDelete
  23. is it true that the results will be released after one week?

    ReplyDelete
  24. i dont trust jntuk call or anything.i have been fooled once, when i called....i called schools9.com 3-1 results coming tonight between 8 to 9pm.. wait for it guyz

    ReplyDelete
    Replies
    1. vachasaya 3-1 results

      Delete
    2. aha adi ela schools9 ki phne no vntada?????????

      Delete
    3. 3-1 (r10) results released.. all the best

      http://schools9.com/jntuk-exam-results-rrr.htm

      Delete
    4. release ayaya avi 4 1 dudeee nt 3 1 11111111111111111111111111111 !!!!!1111111

      Delete
    5. supplyyy exams link baga peav dudeeeeeeeeee !!!!!1111

      Delete
    6. haha andaru a supply link choosi shocked kada :)

      Delete
    7. vachasya 3-1 results

      Delete
    8. school9 ki phone chastha niku night ki ichasthadani chapada yakada vachayi bala
      bhayapatisthunava R10 3-1 batch valani

      Delete
    9. u guys are very eager towards u r results but they are not going to be released this week,,,,,,,,,,,3-1 results are going to be released on feb 14,delay is due to internal marks,,,,,,,,its latest from jntuk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Delete
  25. nuvu release chesthava dudeee nyttt ?????????

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. hey pls tell the date for 2-1 results....plzz we are waiting eagarly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello junior 3-1 results vachaka apudu tension padithigani anthavaruku cool ga undu
      maa results 2 weeks tharavatha antunaru

      Delete
    2. nejamga 2 weeks ha?????????? elopala tension tho yami ayipothamo

      Delete
  28. when 3-1 results will be released?
    we r waiting eagerly

    ReplyDelete
  29. is it true that results will be released today night

    ReplyDelete
  30. Whtt da f..k r u talking....?khithenae baar thum dhoka diya mujkho.. Let us infrm the crct infrmtn abt results...

    ReplyDelete
  31. plz inform the date for 3-1 results plzz

    ReplyDelete
  32. 3-1 results eppude kakinada ki vachayanta inka clgs ki bus lo vachepatiki 2 days padutundi

    ReplyDelete
    Replies
    1. gud joke dudeeeeeeeeee !!!!!!!

      Delete
  33. Chala bhayam ga vundhi plzz release 3-1resuls.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey!!! don't be tensed!! hope for the best!!!

      Delete
    2. heyyy coolll al is welll dudeee i hope u got gud

      Delete
    3. hmmm..... :)

      Delete
    4. Nijam ga chala bhayam ga vundhi

      Delete
    5. U will get good result dude be hapy

      Delete
  34. 3-1 results will be released on feb 1st....

    ReplyDelete
  35. wen d 3-1 rsuls wil b released?plz say d crct date.

    ReplyDelete
  36. hope so.... feb 2nd!!!!

    ReplyDelete
  37. i think this mid ni8 wil com

    ReplyDelete
  38. jntuk mid nyt kuda results release chestadha????

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhhh !!!!! its jntuk vala istm

      Delete
    2. sadist vadu.... chala mandi students tension padatunaru..... they have to be clear abt the results!!!!

      Delete
    3. U said correct...!

      Delete
  39. 3-1 a inka raledu........... 2-1 kavalamma..........

    ReplyDelete
  40. mayy be tmrw or feb 1st frndzzz

    ReplyDelete
  41. bloody jntuk intha tension pedthunnaru kani correction matram loose ga cheyyaru :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. loose correction kadhu... not even!!!! rasinavatiki kuda marks veyaru.. i don't know what they are expecting from us!!!

      Delete
  42. okkalu oko date cheptunaru...entaki a date confirm???? Vadu release cheste kani date confirm ga chepatam avada???

    ReplyDelete
  43. when the 3-1 results released

    ReplyDelete
  44. when the 3-1 results released today or not

    ReplyDelete
  45. may be today or tomorrow conform, all the best to all my dudes

    ReplyDelete
  46. pls.... release r10 3-1 results so many members r requesting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. when r 3-1 results

      Delete
  47. pls.... release r10 3-1 results so many members r requesting.

    ReplyDelete
  48. this is 31st jan no results

    ReplyDelete
  49. this is 31st jan no results

    ReplyDelete
    Replies
    1. when the 3-1 results pls date tell me

      Delete
    2. antha beepe yanthuku harsha inka 2 weeks tharavathana

      Delete
  50. where r results? hw mch tme we hav 2 wait?pls release them fstly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  51. how many days we have to tensed

    ReplyDelete
  52. Maku results vadhu gadidha guddu vadhu

    ReplyDelete
  53. when will 3-1 results come out ....tell me crct date

    ReplyDelete
  54. plzzzzz cheppandi eppudu vasthayo

    ReplyDelete
  55. R10 3-1 results will be released on feb 1st or feb 2nd!!!!!!

    ReplyDelete
  56. where is 3-1 results, all students are eagerly waiting ......

    ReplyDelete
  57. plz release 3-1 result

    ReplyDelete
  58. When will come to the 3-1 R10 results

    ReplyDelete
  59. sir plz send the results of 3-1 ,2-1, 2-2 we cant bare this tension

    ReplyDelete
  60. sir, please release 3-1 results

    ReplyDelete
  61. I think u have. forgot abt 3-1..... a'm I Crrt

    ReplyDelete
  62. jntuk yamiti yi narakalokam sir results vachalopolo tension ki chachipoyala unanu kanisam manchi
    marks tho pamputhara ladha ichidhadho ichayandi pass avutha good lakapotha yadupa migilindhi 3-1 yantha thoughga icharanta stars kanipinchayi

    ReplyDelete
  63. 3-1 results ravataniki 2weeks patdadi...
    Dnt tense frnzz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3-1 results eppudaya babu..........

      Delete
  64. And today feb 1st..... Wen do dey gonna release? Asalu exams complete aina 45 days ki results raavali but more than 60 days avtundi intha delay chestunnaru kompa teesi inka tough ga crct cheyatledu kada.... Chi anavasaramga jntuk thiskunna anipistundi

    ReplyDelete
    Replies
    1. bala correct ga chapavu mana rasina papper ani marks vayallo thaliyadamladhamo sir's ki
      kothaskuntanaramo anthuka antha late chasthunaru

      Delete
  65. nizama friend 2 weeks tharavathana niku yalla thellusu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jntuk examiner ki cl chasta cheypparu it vl take minimum ten days

      Delete
    2. isnt it then y every one is saying that today ni8 results will be out.r u sure abt it?

      Delete
    3. baga rasuntaru antuka manalni bhayapathisthunaru night vachasthayani anta thapoo

      Delete
  66. when r the 3-1 results

    ReplyDelete
  67. 3-1 result will be released today night or tmrw.Get ready for the result

    ReplyDelete
  68. Inka one week wait cheyala

    ReplyDelete
  69. Enka 10days wait cheyali anta mana 3-1papers coorection yesterday only completed..

    ReplyDelete
  70. enka vodhu ley master merey vunchkondi.........

    ReplyDelete
  71. eppudokappudu ivvandi kani baga ravali ani korukuntunnanu i wish u all the best to every one hope we will get good marks.trust me .be cool.forget about results one day they will definately come .

    ReplyDelete
  72. y r results being delayed.. it is almost 1 n a half months from the completion of exams.. plz do release them as early as possible

    ReplyDelete
  73. They have lost our internal marks and anduke clg vallaki cal chesi malli pampamannaru ata may be dis is one of the cause for delay....

    ReplyDelete
    Replies
    1. some people are saying that marks are jumbled is that true?

      Delete
  74. Our 3-1 results wil be release on 5th feb and this date gonna be confirm.....!!!

    ReplyDelete
  75. Is that feb 5th date confirmed?? please tell us the correct date whether it can be tommorow or after 10 days...but tell the exact date. Thank you.

    ReplyDelete
  76. Replies
    1. sir dont play with students life

      Delete
  77. niku yalla thelusu 5feb conform chala tension ga undi friend nuvu chepindhi correcta kadha please naku reply pethu

    ReplyDelete
  78. friend idhi nigamana 5feb na results vasthaya correct/wronga nuvu reply chestha nenu kastha cool ga unta ipitika naku beepi yakuvaaipoyindi nuvu reply chayakapotha volcanola burst ayipoyalaunanu

    ReplyDelete
  79. jntuk:3-1 results are today n8

    ReplyDelete
  80. when are 3-1 results plz post correct date

    ReplyDelete
  81. hello 3-1 result apudu.................................................................

    ReplyDelete
  82. sir,please tell the correct date for jntuk r10 3-1 results will released.

    ReplyDelete
  83. Replies
    1. niku yavaranachapara nizama ravi ivallana bhayapayaku please

      Delete
  84. when 3 1 result sir

    ReplyDelete
  85. 10:30 ALREADY FINISHED

    ReplyDelete
  86. yamiti friends illa bhayapatisthunaru okallu ivall night antadu inkodu 5feb ani antadu meeku kanaform ga thalisthana chapandi frinds please bhayapatichadhu friends

    ReplyDelete
  87. thanku very much

    ReplyDelete
    Replies
    1. dhaniki thanhu results 5feb nana

      Delete
  88. Manakendhuku ra results kosam tension velythe pass lekapothe supply rasukundam... Enjoy college life

    ReplyDelete
  89. is jntuk release results on sunday.plz if any one know reply me.plz..............................

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunday yami release chayaru nuvu tension padaka kadali cinema chusira mind cool ga untadhi

      Delete
  90. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  91. sir plzzzzzzzzzzzz 3-1 results epuudddoooooooo chppndiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  92. 3-1 results 3-2 results tho kalipi release chestaranta

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha chudagane navu vochindhi hahahhaha...........

      Delete
  93. no boss!!!!very serious.jntuk vallaki call cheste chepparu

    ReplyDelete
  94. u people are eager for results 3-1 results will be released on feb 14 so dnt worry students and correction is good what u have written that type of marks will be allotted to u,,,,so dnt blame our university,,,,,,,,,,,delay is due to internal marks,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,stay tuned to jntu world website,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  95. hey dont worry abt results ..results kosam intha mandi bayapaduthunnara..ha ha

    ReplyDelete
  96. please,3-1 results epudu release chestaro chepandiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..................... pleaseeeeeeeee.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  97. navi kanisam 5subjects Govindha.............

    ReplyDelete
  98. friends it is conformed tommorroe feb4th 3-1 results will be release ..dnt be tensiond be happy

    ReplyDelete
    Replies
    1. how do u know that,,,,,,,some body says that feb14,another says feb4(or)feb5th,somebody says delay of internal marks so it take some time......this is not a joke .don't believe fake messages...when results are declared it pnblish on manabadi(or)schools9....so check there...

      Delete
  99. will u release the results r not

    ReplyDelete
  100. please send the date for 3-1 results ok

    ReplyDelete
  101. ary gandu nayala ............pichi na kodaka ..google lo ne link marcha ra ..karevepaku nayala ..ne link chusi nenu result vachindi anukuna be.!..fuck off

    ReplyDelete
  102. 3-1results will be declared on today or towmarow guys plzzzz be alert
    if u have any douts cal to this num our jntuk number
    08842300907

    ReplyDelete
  103. kangaarem ledhu nannaa...
    tym teesko.. nidhanam ga correction chesi, crct ga mrks upload cheyy..
    TAKE UR OWN TYM !!! :P
    we will be waiting foreverrrrrrrrrr.................................!

    ReplyDelete
  104. results eppudu

    ReplyDelete
  105. all is well results baga ravali twaraga ravali

    ReplyDelete
  106. anyone would know when the 3-1 results will release....

    ReplyDelete
  107. HELLO FRIENDS maniki juniorski okasari results release chastharanta today night beeeeeeeeeeeee alert ani kaku talk vachidhi 10:30 loopula vachalagaunayi soooooooooooooooooo all the best

    ReplyDelete
  108. is it true!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  109. nijama,ivalena 3-1 results

    ReplyDelete
  110. Hello Students this is vc das,vice-chancellor JNTU Kakinada.
    We have been doing re-posting of results due to recent hacking of our servers.

    The results may be posted on your hosts manabadi, schools9 by tonight, or tomorrow.

    -VC Das.

    Please don't spam this

    ReplyDelete
  111. please tell the 3-1 results will release by tonight or tomorrow?

    ReplyDelete
  112. Our jntuk website is hacked by hackers(detained students)

    So this time we are not posting into jntuk site

    please co operate.....!!!

    So we can post the results in manabadi,schools9 by feb-14

    because we have to upload whole jntuk students

    Thanks

    -VC DAS

    ReplyDelete
  113. Dont believe anonymous comments


    we dont know when the results are released


    So

    wait for results and all the best


    @krazyhack3r

    ReplyDelete
  114. so,3-1 results will release on feb 14th.is it right sir?

    ReplyDelete
  115. I think its not true

    results may be released before the 1sem exam starts

    so before 14 its released

    ReplyDelete
  116. sir ah sollakaya ipude call chesa 0884-2300907 ki
    3- 4 days ani chepadu....

    call it!!

    ReplyDelete
  117. latest information...3-1 results will be released within 2 to 3 days

    ReplyDelete
  118. Hi

    I am Pooja

    please tell me the exact date of 3-1 results

    my number is 8142451569

    ReplyDelete
  119. when will the jntuk r10 3-1 regular results nov 2012 will released?

    ReplyDelete
  120. how many days we have to wait? Do we looks like fools

    Jntuk is the worst university. They should tell the result date while issuing notification for exams.

    DK Das Is a psycho

    ReplyDelete
  121. results released in below feb7 date..
    Keep smile...

    ReplyDelete
  122. when the 3-1 r07 results released?
    please tell me

    ReplyDelete
  123. sir, when will release 3-1 results of R10 regulation??...or please inform the confirmation date

    ReplyDelete
  124. any idea abt 3-1 results? plz update them at d earliest

    ReplyDelete
  125. whn r the results........?
    pls release thm as early as possible.....

    ReplyDelete
  126. Results atlast releasedddddd

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello friends good news results are released

      Delete
  127. sir, pls tell me when will release 2-1 results r10 regulation ? pls update the results sir plsssssssssssssssss...................

    ReplyDelete

Top